مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 20:502023-11-12ورزشي

لیگ برتر فوتبال| سریال تکراری شکست های نساجی اینبار مقابل ذوب آهن


تیم نساجی مازندران در ادامه روند ناکامی های خود در استادیوم شهید وطنی قائمشهر با نتیجه دو بر یک برابر ذوب آهن تن به شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، تیم نساجی مازندران بعد از حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز در خانه و در استادیوم شهید وطنی قائمشهر میزبان ذوب آهن اصفهان بود.

نساجی چی ها که عملکرد خوبی در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا نداشتند، برای جبران ناکامی ها و پایان بحران با انگیزه بالایی به مصاف ذوب آهن رفتند.

رایگان شدن بلیط این بازی هم سبب شد تا استقبال خوبی از این دیدار شود اما نساجی مثل تمامی بازی های قبلی ناکام بود.

در ابتدا ذوب آهن یک گل وارد دروازه نساجی کرد و در همان نیمه نخست نساجی موفق شد گل خورده را جبران کند اما در نیمه دوم و در وقت های اضافه این ذوب آهن بود که نساجی را ناکام گذاشت و نساجی با نتیجه دو بر یک از میهمان خود شکست خورد.

ترکیب نساجی : محمدرشید مظاهری، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی، سعید غلامعلی بیگی، مرصاد سیفی (52- وحید محمدزاده)، مهرداد عبدی، اسماعیل بابایی (85- علاء عباس)، نونو دلگادو (64- محمدرضا عباسی)، محمود قائدرحمتی، حسین زامهران (85- صابر حردانی)، محمدرضا آزادی سرمربی: سید مهدی رحمتی ترکیب ذوب آهن: پارسا جعفری، دانیال ایری، سید محمد قریشی، شایان مصلح، امیرحسین رنگرز ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتبال| سریال تکراری شکست های نساجی اینبار مقابل ذوب آهن

لیگ برتر فوتبال| سریال تکراری شکست های نساجی اینبار مقابل ذوب آهن